vrouwen gezocht om hoofd kaal te scheren

  • Edwin

    Stelletje simpele debielen dat jullie allemaal zijn. Die Brigitta is gewoon een vent die zich als vrouw voordoet om zoveel mogelijk aandacht te krijgen van mannen die er lekker allemaal intrappen. Hoe stom kun je wezen?

  • P

    Dat klopt Edwin; ik was er bijna (weer) ingetuind, totdat ik me herinnerde dat “ze” zich een paar jaar geleden ook al hier had gemeld.

    Maareh…..was jij ook zo stom dan :-) ?

  • Edwin

    Ik heb me ook weleens vergist, hoor P, maar nu trap ik er niet meer in. Als je een meisjesnaam ziet staan, hoef je eigenlijk al niet meer te reageren, dan weet je het al. Er zijn maar heel weinig vrouwen met lang haar die zich laten kortknippen door de eerste de beste lustkapper. De kans is groter dat je de loterij wint, dan dat je er zo één tegenkomt.

  • P

    Ik weet het Edwin. Achter een aantal vrouwennamen hier schuilt dan ook nog eens een travo ( vind ik prima hoor, maar het is handig als ze dat er even bij vertellen).

    Maar ja; het vlees is zwak: ik verwacht ook niet de loterij te winnen en toch doe ik elke maand mee!

  • Sybren

    Ben je de vrouw die haar lange haar wil laten afscheren en eventueel meer zou willen?

    Stuur me een pb en we maken een afspraak.

    Sybren

  • Anouk

    Ik wil dat wel !

  • Rene

    Anouk

    Ik wil dat wel !

    https://nieuwkapsel.wixsite.com/mijn-kapsel

  • Rene

    Anouk

    Ik wil dat wel !

    Anouk hoe bevalt jouw nieuwe look?