Waar doe ik het voor?

• Pitbull79

Hallo,

Al een tijdje zit ik op dit prikbord. Ik help mensen, ik bied mijn diensten aan, ik lever waarde… toch is het niet gelukt om mensen in mijn stoel te krijgen. Wat doe ik verkeerd?

Zit er over na te denken om te stoppen … ik krijg het steeds drukker met andere bezigheden.

Soms krijg ik mensen in mijn e-mail inbox maar na een paar mails heen en weer hoor ik niets meer van ze. Doe ik iets verkeerd? Ik heb GEEN sexuele bedoelingen, ik neem gewoon ruim de tijd voor mensen. Langer dan gewoonlijk misschien. Dat komt omdat ik gewoon graag KWALITEIT aflever. Een goed resultaat. Maar misschien wil ik wel te veel aanbieden achter elkaar. Ik weet het niet.

Ook is een gelijknamig account van mij gestolen …. weg prive berichten + iemand kan onder mijn naam mij zwart maken. Zit er over te denken om ALS ik door ga om dan compleet onder een andere naam verder te gaan. Dan kan die kwal mij niet meer zwart maken.

Ik wil graag mensen helpen, maar als er niemand komt opdagen is dat erg demotiverend.

Graag hoor ik van jullie reacties.

Groeten,

Pitbull79

• Suzanne

Hoi Pitbull.

Misschien ligt het aan je gekozen naam. Een pitbull heeft bij veel mensen een negatief imago, en zullen wellicht daardoor eerder geneigd zijn om naar een ander te gaan. Probeer het eens opnieuw met een andere naam.

• P

Zit iets in, Suzanne.

Daarnaast denk ik dat deze site op sterven na dood is.

De leuke mensen zoeken elders hun heil i.v.m. al de negativiteit hier afgelopen jaren.

Af en toe kijk ik nog wel even, maar het is als vissen zonder aas!

• René

Hoi,

Ik krijg ook regelmatig verzoekjes om voorbeelden te sturen, want men zoekt een ander kapsel.

Daarna krijg ik weinig tot geen reactie terug. Mogelijk zijn het dan geen dames, maar heren die zich als een dame voordoen .

Ook krijg ik wel eens verzoekjes van heren die een kapsel voor hun vriendin/vrouw. Daarna is er geen contact meer.

Jammer dat het hier zo achteruit is gegaan.