Hallo,
Al een tijdje hang ik rond op dit prikbord. Ik heb me ingezet voor mensen en het beste met mensen voor gehad. Ik wilde graag mensen helpen. Wat krijg ik terug? Allerlei onterechte verwijten door misverstanden. E-maicontact loopt vast of stuk en ik wordt voor van alles en nog wat aan gezien. Onterecht.
Ik ben erg teleurgesteld…
Teleurgesteld in sommige mensen op dit prikbord dat ze mijn goede bedoelingen niet zien of begrijpen. Of me na mails en fotowisselingen laten vallen om misverstanden of wat dan ook. Ik hoopte mensen te kunnen helpen met mogelijkheden, maar blijkbaar is er geen vraag naar of woon ik te ver van mensen vandaan of ben ik te lastig om mee om te gaan. Hoe dan ook, het doet me verdriet. Vooral de gebeurtenissen van de afgelopen tijd via mail en prive berichten naar aanleiding van verkeerd begrepen posts op dit prikbord hebben me echt geraakt! Ook pijn en verdriet gedaan.
Het spijt me Kevin97 voor alles wat je dwars zit, het zijn allemaal misverstanden. Ze waren zeker niet mijn bedoeling. Details hou ik graag tussen ons.
Ook Joost1977 of welk jaartal, sorry.
Dit geld ook tegen Tom … mijn excuses
En natuurlijk al die anderen waarvan ik de namen niet meer weet. HET SPIJT ME!
Ik heb een druk leven … veel stress de laatste tijd en dan kan ik weinig hebben en snel dingen verkeerd begrijpen en er verkeerd op reageren. Mijn excuses daar voor. Ook kan ik soms erg enthousiast zijn en dan nogal in dingen door gaan of te snel gaan in dingen … mijn excuses. Ook kan ik me niet verplaatsen in de situatie van een ander… excuses.
Ik ben erg benieuwd hoe ik het goed kan maken met die mensen.
Heb er over zitten denken om volledig met dit prikbord te stoppen. Het levert vooral ellende op en heb nog niemand “in mijn stoel” gekregen. Ik kan mijn tijd en energie wel beter besteden op deze manier.
Ik hoop dat dit prive opgelost kan worden. Misschien kunnen mensen hier me helpen om de boel weer op te pakken … zo niet … zit er voor mij niets anders op dan mijn spullen te pakken en te stoppen hier… het is toch al over mijn grenzen heen gegaan.
Dus ja, als de misverstanden opgelost worden blijf ik, anders stop ik er mee. Tenzij jullie willen dat ik blijf. Dan ben ik wel benieuwd waarom en hoe ik het beste met de situatie om kan gaan. Wat nu?
Groeten,
Pitbull79