millimeteren

• jn.

Hallo lezer, Ik ben een nette man van 29 en al geruime tijd ben ik gefascineerd door de kapper en vind ik het heerlijk spannend om een kapmantel om te krijgen en met de tondeuse te worden geknipt. Na veel fantaseren heb ik deze zomer mijn haar een keer laten millimeteren. Een heel leuke en spannende ervaring, hoewel ik gemillimeterd haar toch niet zo passend vindt bij mezelf. Ik ben dus zelf van iets langer haar. Nu lijkt me ontzettend gaaf om een keer iemand te millimeteren. Is hier wellicht iemand die dit zou willen ondergaan? Ik heb zelf een professionele blauwe kapmantel, een knipkraag en een een Wahl-tondeuse. Wie lijkt dit iets of heeft dezelfde interesse en zou hier eens over willen sparren? hartelijke groet!

• Suzanne

Hoi jn, Vind je alleen millimeteren leuk om te doen of ook knippen? Je kunt me eens mailen op suzanne01234@hotmail.com als je dat leuk vindt

• plv

Hoi Susanne,

IK heb je een mail gestuurd. En erg benieuws hoe je terug reageerd.

Groetjes,

Plv

• René

Hoi,

Ik wens de dame en heren veel plezier bij hun knipsessie.

• hector

ik wil wel door jou gemillimeterd worden

• kevin

Ik zou graag me laten milimeteren

• ronald

hee jn

als je interesse hebt mag je mij ook wel eens scheren hoor laat het me weten ben 37 en woon in noord holland maar met auto verplaatsbaar

hoor het wel van je

• hector

hallo jn,

graag reactie, of ben je een van de vele fakers hier?

• jn.

Dag allen, dank voor jullie reacties. Ben op dit moment met een iemand in zee gegaan, via een persoonlijk bericht. Op dit moment vind ik dat even prima. Wil je verder in contact treden, dan kan dat via een persoonlijk berichtje. Hartelijke groet,

• hector

JA HOOR, WEER EEN FAKER DUS