Zoek een gaykapper

  • Bas

    Het lijkt me leuk om door een gaykapper geschoren te worden?

  • Timmothy

    Ik wil je graag helpen bas hoe kan ik je bereiken?

  • Lars

    Werner

    ALLES geschoren???

    ik wil alles wel geschoren hebben, van kop tot teen, zwaar behaard

  • Lars

    Werner

    Hoi Lars.

    Je mag bij mij ook alles weg scheren..

    Van kop tot teen

    goed plan, hoe verder?? mijn haar begint alweer te krullen, en moet dus nodig geschoren worden. Hoe lang is het bij jou??

  • Lars

    Werner

    Bij mij steekt het alle kanten op. Kan er helemáál niks meer mee. En dan bedoel ik niet alleen op mijn hoofd…..

    Dan wordt het voor ons beiden tijd voor een scheerbeurt….

  • Lars

    Lars
    Werner

    Bij mij steekt het alle kanten op. Kan er helemáál niks meer mee. En dan bedoel ik niet alleen op mijn hoofd…..

    Dan wordt het voor ons beiden tijd voor een scheerbeurt….wordt alweer te lang overal. Die krullen beginnen me te irriteren

  • Lars

    Werner, dat is zeker waar, klinkt goed. Wat kunnen we afspreken?

  • D

    ik ben nog nooit geschoren zou wel eens willen

  • Lars

    D

    ik ben nog nooit geschoren zou wel eens willen

    Dat is zooo lekker, het glijden van het scheermes over de ingezeepte huid, en het gladde gevoel daarna….Vroeger werd ik altijd door een ouderwetse herenkapper geschoren, eerst de baard, later ook het hoofdhaar en zo steeds verder, uiteraard na sluitingstijd van de zaak…

  • Lars

    Werner

    Wat lijkt me dat lekker. Dat gladde gevoel na het scheren van heel mijn lijf

    Dat is het ook Werner, maar ook de hele scheerbeurt op zich is al een sensatie. Jammer dat die kapper het niet meer doet, maar ik zou het graag weer eens meemaken en ook de ander onder handen nemen.