haar scheren en/of knippen

• W.V.

Hoi Colin024,

Wat dacht je van een gemillimeterd kapsel op 6 mm

• Colin024

Hoi werner, 

Ik wil het niet gemillimeterd hebben wil boven op nog wel wat lengte over houden 

• W.V.

Hoi Colin, 

Het lijkt me heel leuk om de zij en achterkant heel kort te maken, en het bovenop tot een cm of 5 a 6 te knippen. Je kan het dan alsnog naar hartelust stylen… bovenop kan je altijd nog korter of langer houden… net wat jij wilt

Hoor graag van je

Werner

• Colin024

Hoi werner,

ja klinkt als een goed plan! Heb jij de spullen hiervoor? En via waar kan ik je makkelijk bereiken om een dag te plannen? 

groetjes,

colin024

• W.V.

Hoi Colin,

Helaas heb ik vanmorgen een auto ongeluk gehad en ben door een gebroken arm de komende 6 weken niet beschikbaar.. mocht je nog zo lang willen wachten, hou ik me daarna zeker nog van harte aanbevolen 

SORRY…

Werner

• Colin024

Hoi werner,

ooohh dat is niet fijn! Gaat het voor de rest goed met je? Gezondheid is belangrijker! 

groetjes 

• W.V.

Voor de rest gaat het redelijk goed, nog wat flinke kneuzingen 

• Colin024

W.V.

hoi ben je weer volledig hersteld van je ongeluk? Heb je nog interesse om mij te knippen? Het is weer lang en mag een stuk af!

• W.V.

Colin024
    W.V.

hoi ben je weer volledig hersteld van je ongeluk? Heb je nog interesse om mij te knippen? Het is weer lang en mag een stuk af!

Ik wil je heel graag KORT knippen, mag je bij mij ook doen als je dat leuk lijkt… hoe korter hoe beter… geldt dat ook voor jou..??

• Colin024

W.V.
    Colin024
    W.V.

Ik wil je heel graag KORT knippen, mag je bij mij ook doen als je dat leuk lijkt… hoe korter hoe beter… geldt dat ook voor jou..??

ja je mag mij zeker KORT knippen! Ja daar kunnen we het zeker over hebben! Via waar kan ik je makkelijker bereiken? Dan kunnen we iets plannen! Heb je insta ofzo?