kaal scheren door (thuis)kapster

  • joost-1978@live.nl

    Jannie,

    uiteindelijk bepaald de klant toch ten aller tijden waar hij naar toe gaat en niet de kapster, toch?

    dus je kunt nooit problemen krijgen met de kpaster als ik uit eigen beweging naar jou kom toch?

    ik was ook uitermate tevreden voor haar behandeling maar we hebben niet echt een klik, dus vandaar dat ik op jouw advertentie reageerde.

    hoop dat ik je nu hebben overtuigd en je mij onderhanden wil nemen.

    gr joost

  • john

    Beste Jannie,

    bij het lezen van jouw reactie ben ik geïnteresseerd geraakt in jouw diensten, ik heb geen contact met de kapster

    dus staat voor mij niets in de weg voor een behandeling

    Ik hoor graag van je

  • df

    bestte Jannie als je even inlogd dan kan ik je een prive bericht sturen gr df

  • de Kapster

    tot morgen!!!!

    He Joost,grijnsss je wordt een beetje ongeduldig zie ik.

    De week is nog niet om.

  • Jannie

    Joost dat was niet zo netje,'s van je .

    Je hebt al een vervolgafspraak met “de kapster” en je probeert ook met mij iets te regelen en dat nog wel zonder toestemming.

    Je begrijpt dat ik daar geen waardering voor heb.

    Je bezoek morgen aan “de kapster” kan wel eens een strenge behandeling worden !

  • aart

    Beste Jannie,

    Ik wil graag door u behandeld worden, ben weer aan een beurt toe

  • frenky

    hey jannie:)

    zou best wel eens door jou onder handen genomen willen worden, stuur mij maar een prive bericht en dan spreken we is wat af, als jij het wilt:)

    gr

    Frenky

  • Hs

    Beste Jannie,

    ik, als partner van de Kapster, kan alleen maar zeggen hoed u voor namaak want het merendeel van de reacties op haar advertentie is nooit op komen dagen.

    En dan lees ik hier de reacties van Joost…..geen klik, ik moet daar alleen maar om lachen.

    Ik weet niet waar je het vandaan hebt dat ze oppermachtig is maar het klinkt wel mooi weet je datB)

    Wij wensen jou echter veel scheerplezier toe en voel je dus niet beschaamd of weet ik wat wanneer je benaderd word door mensen die eerder bij ons geweest zijn.

    Greetz, Hs

  • Jannie

    .Beste hs,

    Bedankt voor de onthullende reaktie,'s .

    Ja het is me wat met die knip/ scheer geilers die wel afspreken en daarna niets meer van zich laten horen.

    Ik denk dat ik als eis ga stellen: vooraf betalen dus net als bij dames van lichte zeden.

    Wat betreft “de kapster” die zal ik zeker niet beconcureren !!!!!!

    Alle liefhebbers van een goede knip/scheer behandeling die reeds met “ de kapster” in contant waren zullen door mij worden afgewezen !!!!!!

  • de Kapster

    Met tot morgen bedoelde ik Jan Jansen die langs zou komen….

    Groetjes van de Kapster