kaal scheren door (thuis)kapster

  • Hs

    Hoi Jannie,

    dat is solidair maar mocht je hiervan af willen wijken dan is het ook goed hoor.

    Het is een initiatief van mijn partner geweest om mensen die iets meer voelden bij een kappersbehandeling dit aan te bieden en in gepaste sfeer van gelijkgestelden te behandelen.

    Had ze geweten dat er zoveel fakers tussen zitten die er kennelijk alleen maar van dromen en dit niet om durven te zetten naar werkelijkheid dan was ze er mogelijk nooit aan begonnen.

    Ook vanmiddag ging het weer mis, de steller van deze advertentie zou langskomen en jawel…….weer een middag om zeep omdat (A) je vrij neemt en (B)je jezelf toch bedrogen voelt. Het zou idd een optie zijn om eerst geld te laten storten voordat je uberhaupt een afspraak realiseert maar eigenlijk moet het toch niet gekker worden.

    Mocht je willen mailen dan is registreren op dit forum heel eenvoudig en daarna kan je privé berichten over en weer verzenden.

    In ieder geval wensen wij je een héél fijn weekend toe!

  • ik

    hoi,

    bij Kristy's in Lelystad kun je het scheermes-kaal krijgen. Tis een beetje uit de buurt, maarrrr: kaler/gladder kun je het niet krijgen!

  • Sofie

    Beste IK,

    Hoe kom je erbij om een keurige kapsalon in Lelystad hier te vermelden als zijnde een sex salon waar het kaalscheren van heren een hoofdzaak is.

    Dat zullen ze je niet in dank afnemen.

    Sofie.

  • Hs

    Sofie,

    ga je mond spoelen en zet het internet slot aan!

    Waar gaat het hier over? Doe normaal wil je!

  • aart

    Beste Jannie,

    Ik wil graag door jou geknipt worden ik ben die kapsalons zat waar je snel geholpen wordt

  • Sofie

    Beste meneer Hs

    Het betreft de salon van mijn vriendin en ik schrok dat zij in relatie werd gebracht met sexueel opgewonden mannen die kaal worden geschoren. Dat vond ik niet zo leuk.

    Met groeten van Sofie

  • Hs

    Hoi Sofie,

    ik denk dat we allebei een beetje te heftig gereageerd hebben.

    Mannen die een mes over hun hoofd willen voelen kunnen dit ook gewoon een lekker gevoel vinden zonder dat daarbij allerlei andere processen beginnen te spelen.

    Eigenlijk net zoals vrouwen het vaak een lekker gevoel vinden als er met hun haren gespeeld wordt,snap je.

    Groetjes en een fijn weekend, Hs

  • Jannie

    Jan Jansen zal niet meer welkom zijn in mijn stoel.

    Dit is een figuur die zijn afspraken niet nakomt (de kapster) en komt derhalve niet in aanmerking voor een luxe knip en scheerbeurt in mijn salon.

    Dit geldt eveneens voor die lieden die met “de kapster” eerder mailden en/of een afspraak maakten.

    Vanaf nu 50,00 vooraf betalen anders geen afspraak en behandeling.

  • Corien-haar

    Hoi Jannie

    In welke plaats knipt jij?

    Groet,

    Corien

  • df

    bestte jannie en kapster ik denk dat jullie onderling eens wat mailtjes moeten wisselen omtrent de fakers om deze gasten geen kans meer te geven

    gr df