Ik scheer al jaren met mach 3 mijn geslachtdelen en mijn vriendin vind het heerlijk ze vind het lekker fris Ik word nu door haar prima verwend.
Dus mannen scheren de boel *D
IDD, vrouwen vinden dit heerlijk, maar waarom steeds scheren als je ook definitief kunt laten ontharen??
Ik laat dit in Raalte bij beautybylight doen.
Het bevalt zeer goed en na een aantal behandelingen dus nooit meer scheren, ideaal.
Ze hebben ook een site waar veel info op staat, www.beautybylight.nl
groeten van Ikke
Ik heb vandaag voor heteerst mij laten kaal scheren door ijn vriendje en dat betekend dat ikgoed kaal ben geschoren. Ik ben 20 jaar en ik heb nu al spijt dat ik het niet eerder had gedaan Want vandaag op het naaktstrand vond ik gewoon erg fris en hygiënisch. Ik hoop dat er door dit berichtje er vele vrouwen en mannen zich ook kaal laten scheren.Want na afloop van mijn scheerparij heb ik hem ook kaal geschoren.Erg geid
Kus Petrra
Ben wel een jongeman en scheer mij ook geregeld.Kan op sommige plaatsen moeilik bij komen,is er iemand die mij geregeld mij daar me kan helpen?
Woon in het midden van het land.petra schreef:
>
> Ik heb vandaag voor heteerst mij laten kaal scheren door ijn
> vriendje en dat betekend dat ikgoed kaal ben geschoren. Ik
> ben 20 jaar en ik heb nu al spijt dat ik het niet eerder had
> gedaan Want vandaag op het naaktstrand vond ik gewoon erg
> fris en hygiënisch. Ik hoop dat er door dit berichtje er vele
> vrouwen en mannen zich ook kaal laten scheren.Want na afloop
> van mijn scheerparij heb ik hem ook kaal geschoren.Erg geid
>
> Kus Petrra
Hallo Lieve Dave
Ik woon in Noord Holland mar ik kan je wel zeggen dat je ook alleen kan doen want ikscheer mij nu 2 xper week en mijn vriend ook omdat hij vrachtwagenchafeur is, Toen wij ons kaal schoren hadden wij afgesproken voorlopig geen haar en dat we ons zelf moesten scheren als de ene er niet was. wij hebben onze rvarinen van elkaar verteld en het lukt ons prima incl binaat
Kusje en succes met het alleen doen
Patra
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?