kaal scheren

  • petra

    Hallo Annekies

    Fijn dat er iemand is die het ook erg fijn vind. Ik heb een vraagje hoe heb jij je vriend zover gkregen dat hij zijn oksels scheert. Mijn vriend is ook kaal zoals ik al schrijf maar ik wil dat hj zijn oksels ook scheer en dat vind hij onmnnelijkmaar ik vind het kale juist mooi.Graag wil ikwete hoe jj het voor elkaar heb gekregen.

    Dikke kus Petra

  • Annelies

    Nou daar heb ik niets voor hoeven doen. Hij deed het omdat ie andere mannen vies vond met haar onder de oksels. 1 keer geprobeerd en nou wil ie nooit meer anders!!

  • petra

    lieve Annekies

    Uj gwb hwndut laten lezen Hij vond het leuk maar vroeg mij of jij het ook @!#$ vond. Zo ja heb jij hem geschoren de eerste keer en vond hij het ook @!#$ en scheer je hem nog steeds

    Dus met andere woorden geef mij antwoord want ik kan niet wachten op hem te schren en heb je tip om ht @!#$ te doen

    Alvast bedankt en een dikke kus voor je hulp

    PetraAnnelies schreef:

    >

    > Nou daar heb ik niets voor hoeven doen. Hij deed het omdat ie

    > andere mannen vies vond met haar onder de oksels. 1 keer

    > geprobeerd en nou wil ie nooit meer anders!!

  • dave

    Zou je mij eens willen helpen over hoe ik mij alleen kan scheren?Laat het liever door een ander doen,weet ik dat het goed gebeurt en vindt het dan ook spannend,groetjes Dave

  • petra

    Hallo dave,

    Je meot er zelf voor zorgen want ik ben tevreden met mijn vriend en daar genieten wij nog steeds van Want alles blijft kaal en dat houden wij zo en alleen bij ons zelf. ik wens je veel succes met vinden van een scheermaatje

    Kus petradave schreef:

    >

    > Zou je mij eens willen helpen over hoe ik mij alleen kan

    > scheren?Laat het liever door een ander doen,weet ik dat het

    > goed gebeurt en vindt het dan ook spannend,groetjes Dave

  • petra

    Annelies,

    Waarom reageer je niet op mijn vraag hoe jij je vriend zover heb gekregen om ook zijn oksel te scheren ik probeer op alle manieren maar helaas hij wil niet. Kan jij niet via dit prikbord eenadvies aan hem geven dat hij het moet doen. Het punt is hij leest altijd alles en vin d het wel intressant maarals ik door vraag dan zeg hij nee.Het is mij een keer bijna gelukt maar helaas hij trok op de laatse moment terug. Dus ik hoop dat jij hem net het gene kan zeggen dat hij Ja zeg

    Dikke kus

    petra