boblijn met opgeschoren nek

  • jacqueline

    Hoi ik zou het zo gauw niet weten wat voor bob kapsel bij mij zou passen misschien die met een pony, groetjes

  • René

    Hoi hebt jij dik of dun haar, is je haar steil, golvend of krullend?

    Als ik een foto van je had dan kan ik kijken wat bij je gezicht past.

    Niet alle kapsel past bij elk gezicht.

    Jij wilt een super korte bob. Wilt jij daarbij de nek em eventueel rond de oren opgeschoren hebben?

    Hebt jij geen MSN of yahoo, want dan kan je mij 's avonds online bereiken.

    Wanneer wilt jij je nieuwe kapsel laten knippen?

    Je kan mij evenueel privé mailen naar Tondeusekapper@live.nl

    Groet,

    René

  • jaqueline

    Hoi ik heb dik steil haar en wanneer ik het wil laten knippen weet ik nog niet heb het namelijk de komende weken erg druk met werk, groetjes

  • René

    Hoi Jacqueline,

    Jij hebt dik steil haar. Bij dik steil haar zou een opgeschoren bob kapsel mooi staan. Bij dun haar kan dat niet, want dan blijft het niet mooi gedekt in de nek en eventueel rond de oren. Vooral bij zwart haar ziet je mooi de afscheiding. bij lichtere kleuren is dat weer wat minder.

    Groet,

    René

  • jacqueline

    Hoi rene heb je ook foto's van kapsels die je zelf heb geknipt ? groetjes jacqueline

  • René

    Hoi Jacqueline,

    Alleen een paar van mijn vriendin.

    Deze staan in een beveiligde map op internet.

    Medio april ga ik twee dames knippen. Daar maak ik wat foto's van voor en erna.

  • jacqueline

    Hoi jammer dat je geen foto's hebt ik had je knipkunsten wel eens willen zien, groetjes

  • René

    In april komen wat foto's dan kan je ze zien. Één van de dames wilt misschien dat ik een video maakt als aandenken van de makeover.

    Als jij je email geeft kan ik je aan die map van mijn vriendin toevoegen. Zo blijven ze uit de openbare map.

    Wilt je dan eventueel aan huis geknipt worden ent eventueel een foto van voor en na het knippen?

    Wat voor leuke ideeën heeft jou kapper voor je haar?

    Kan ik nog wat voor je doen, bv je helpen met ideeén?

  • jacqueline

    Hoi ik laat mijn haar altijd knippen door een vriendin van mij. De bovenste makeover zulk haar heb ik ook alleen is het bij mij veel langer tot over mijn schouders. Als je nog ideeen hebt hoor ik het graag van je en die dames die je gaat knippen hebben die ook lang haar ? groetjes

  • René

    Hoi jacqueline,

    Je wilt een boblijn hebben zoiets als op de eerste videofilm? De ene dame heeft al kort haar de ander haar tot op de schouders. Het zijn vriendinnen. Ze hebben met elkaar afgesproken dat ze elkaars kapsel gaan uitkiezen en dit een verrassing is voor de ander wat zij krijgt. Bij hun worden het hele korte opgeschoren kapsels. Als jij je email adres geeft kan ik wat foto's van mijn vriendin mailen. Mijn mail is Tondeusekapper@live.nl

    Heaventlyhair wilt niet dat ik zijn prikbord gebruik voor communicatie. Daarom heb ik een nieuw bericht geplaatst in het prikbord. Je kunt als je geinteresseerd bent op dat prikbord verder reageren.

    Groetjes,

    René