boblijn met opgeschoren nek

  • P

    Hee Tessa,

    Meld je even aan hier. krijg je een inbox. Dat praat wat makkelijker!

    Groetjes,

    P.

  • Tessa

    ok p

    ik meld me aan

    kga het doen nadat mn vriend de stoppels er heeft afgeschoren

  • Tessa kaalgeschoren voor altijd

    hoi p

    nou, ik heb me aangemeld. mn vriend had ook nog een leuk idee. hij zou me niet meer helemaal kaalscheren, maar aan de voorkand een dun rijtje stoppels laten staan, en die verder niet meer afscheren. dat wordt dan lang zodat het als een pony over me gezicht valt. als ik dan terug in nederland kom, doe ik een jack aan, en zet de capuchon op mn voor de rest kale koppie. dan zullen mn vriendinnen en peters vrienden die ons opwachten bij schiphol niks doorhebben. dan trek ik mn capuchon van mn lekkere kop af. en als die pony dan niet staat scheer ik em gewoon af. t is maar voor op schiphol eventjes!

  • Hs

    Beste P.

    Ik adviseer je alle berichten van deze Tessa nauwgezet na te lezen en dan zal je zien dat er een heleboel gaten in haar verhalen zitten, zo zit ze nog te smsen waardoor ze haar vliegtuig mist en zo kan ze daar helemaal niet smsen!

    Het is maar een voorbeeld.

    Ik wil slechts iedereen waarschuwen om niet verder te gaan met het voeden van de gekkigheden van deze niet bestaande persoon

  • Annelisa de Groot

    hallo meneren en mevrouwen.

    ik ben Annelisa en ik ben pas 9, en beetje jong eigenluk om hier op te zitten.

    ik wil heel graag mn haar op 1 lengte, met een opgeschoren nek.dit heb ik op een andere sait gezien. dan wort je nek kaalgschoren en dan hout iemant anders je haar omhoog en dan is het op 1 lengte en heb je een kale nek en doe je het omlaag dan zie je er niks van de kale nek. dat wil ik echt heel graag als haar. maar mijn moeder vint een kale nek niks maar ik vint het mooi.

    ik wil graag weten wat er handig aan is en wat niet want als het goeie dingen zijn, zij mijn moeder dan mag het misschien.

    groetjes Annelisa

  • Fiela

    Beste Annelisa.

    Ik zou het niet doen hoor, ik geef je moeder groot gelijk.

    Van zon kale nek ga je vast spijt krijgen. Je bent pas 9! Wacht dan tot je 18 bent…

    Mn dochter had pasgeleden ook dr haar af laten knippen tot oorlengte en dan een extreme bobline, en dr nek laten kaalscheren, helemaal glanzend. Het staat haar wel mooi, maar een kind van 9, nee, wacht maar een paar jaartjes tot je wat older bent.

    Groetjes

    Annie

  • Miss

    Goedenavond, 

    Ik wil graag praten met iemand over knippen en scheren van mijn haar is dat mogelijk? Het liefst een opgeschoren boblijn en korter

    mijn e-mail is: opgeschorenbob@hotmail.com

  • René

    Miss

    Goedenavond, 

    Ik wil graag praten met iemand over knippen en scheren van mijn haar is dat mogelijk? Het liefst een opgeschoren boblijn en korter

    mijn e-mail is: opgeschorenbob@hotmail.com

    Hoi,

    Ik krijg een foutmelding als ik een mail stuur naar het opgegeven e-mail.

    Kijk eens op mijn pagina. https://nieuwkapsel.wixsite.com/mijn-kapsel

    Mijn email: nieuw.kapsel@gmail.com

    Kijk ook eens op https://nl.pinterest.com/renedekleine5/

    Post was bewerkt op 08-01-2020 20:56 door René

  • René

    René
    Miss

    Goedenavond, 

    Ik wil graag praten met iemand over knippen en scheren van mijn haar is dat mogelijk? Het liefst een opgeschoren boblijn en korter

    mijn e-mail is: opgeschorenbob@hotmail.com

    Hoi,

    Ik krijg een foutmelding als ik een mail stuur naar het opgegeven e-mail.

    Kijk eens op mijn pagina. https://nieuwkapsel.wixsite.com/mijn-kapsel

    Mijn email: nieuw.kapsel@gmail.com

    Kijk ook eens op https://nl.pinterest.com/renedekleine5/

  • René

    Miss

    Goedenavond, 

    Ik wil graag praten met iemand over knippen en scheren van mijn haar is dat mogelijk? Het liefst een opgeschoren boblijn en korter

    mijn e-mail is: opgeschorenbob@hotmail.com

    Jouw emailadres geeft een foutmelding

    opgeschorenbob@hotmail.com

    A communication failure occurred during the delivery of this message. Please try to resend the message later. If the problem continues, contact your email admin.