kaal scheren door (thuis)kapster

  • john g

    Eigenlijk is het best wel jammer dat de meeste vragen die hier worden gesteld, uitlopen op

    ordinaire discussies en dat mensen die echt van goede wil zijn worden ondergesneeuwd.

    Ik zie diverse mensen, die naar info vragen omtrent behandelingen, helaas lijkt het wel dat er nauwelijks

    op gereageerd wordt, natuurlijk zitten er genoeg fakers tussen maar laat anderen, goede wensers wel horen.

  • remco

    Liefhebbers van de dominante, zeer strenge aanpak kan ik meesteres Arcana (google it) aanbevelen.

    Ze is jong, mooi met lang rood haar, geen “echte” kapster en knippen/scheren valt een beetje buiten haar reguliere werk, maar ze heeft een jaar of wat geleden eens geadverteerd met een dominante knip/scheer sessie op sexjobs.com. Als je het lief vraagt gaat je haar (en evt schaamhaar) er zonder pardon af, en mag je het naderhand zelf van de vloer rapen en in de vullisbak deponeren. Scheren kan ze uitstekend, het resultaat is spiegelglad ( weet ik uit ervaring). En misschien krijg je als toegift nog een klapje op de bips ook… :-)

  • Hs

    Beste Jannie,

    ik ben echt reuze benieuwd wat jouw beweegredenen zijn omtrent alle bescherming naar de Kapster.

    Vraag me dus nu af…… kennen wij elkaar? Eigenlijk heb ik stiekem een ideetje maar ik kan de plank mijlen ver mis slaan dus doe me ff een mailtje als je wil via femaleheadshaving.web-log.nl ofzo:D

  • Hs

    Hoi Df.

    We hebben het er samen eerder over gehad wat een rare wereld dit is en je hebt dus helemaal gelijk dat Jannie en HH ff. de koppen bij elkaar moeten steken.

    Ps. je mantels zijn meer dan superrrrr!!!(tu)

  • Jannie

    Collegiaal respect daar gaat het om !

  • df

    geod bezig jannie

  • de Kapster

    Da's inderdaad respect hebben voor elkaar Jannie, thanks(tu)

  • Han

    Kapster Jannie,

    Het is al meer dan een jaar geleden dat ik me door u liet knippen.

    Ik was daar zeer over te spreken en ik zou weer zo,n knipbeurt willen krijgen.

    Kan dat en op korte termijn ?

  • Jannie

    Je bakt ze wel heel erg bruin beste Han,

    Meer dan een jaar mij niet meer bezoeken, waar ben je in die tussentijd geweest ?.

    Je zou me ook nog een geschenk laten bezorgen, ook nooit iets van gezien.

    Durf jij nog in mijn stoel plaats te nemen ?

  • robin

    hoi jannie,

    ik heb wel intresse in een strenge knipbeurt. hoe kan ik een afsrpaak maken met u?

    groetjes van robin