kaal scheren door (thuis)kapster

  • Han

    Dat is wel erg jammer. Ik ben enkele keren bij Kitty in Friesland geweest. Eerlijk gezegd vond ik die stukken beter.

    Die doos bonbons die heb ik wel gestuurd maar kwam leeg gesnoept retour .

    Ik ga wel naar de kapster die is ook wel goed en hopelijk doet ze niet zo lelijk naar mij.

  • Han

    Jannie je wordt hartelijk bedankt, waar kan anders nog terecht dan bij Kitty ?

    Ik heb het niet zo rot bedoeld maar had de behoefte om iets anders uit te proberen.

    Als ik mijn excuses aanbied zijn er dan nog mogelijkheden ?

  • de Kapster

    Even een positieve opmerking tussendoor…Omdat velen hier aan de scheerkunsten van J.Jansen

    twijfelde heb ik een afspraak met hem gemaakt vandaag en ik kan jullie vertellen dat hij goed is met

    klapmes en gewone mesjes.Nadat ik hem met mijn klapmes geschoren had heb ik hem gevraagdom mijn achterkant te scheren en dat ging prima dus mocht je nog twijfelen,niet doen

    gewoon een afspraak maken!

    Groetjes van de Kapster

  • Merel

    Beste Han,

    Mijn collega Jannie is enkele weken naar de zon om wat :opkleur: te komen.

    Je moet dus even geduld hebben.

    Ik zal een goed woordje voor je doen.

  • PJanssen

    Beste Corien

    Je hebt misschien in,laatste reactie van de Kapster van 4-3 gezien dat ik te vertrouwen ben om je kaal te scheren,als je

    dat zou willen.

    Ondanks negatieve reacties van mensen op dit forum,mensen die nog nooit bij mij zijn geweest,maar wel weten te vertellen dat er sprake zou zijn van een “ lust-kapper”…Vreemd als je de persoon in kwestie nog nooit hebt bezocht!

    Dus,als je mijn klant wilt zijn/worden dan kan je altijd mailen.

  • Jannie

    Beste kaalkoppen,

    Ik ben, bruingebrand, retour van mijn vakantie en heb een teleurstellende mededeling.

    Mijn baas is er achtergekomen dat ik een gedeelte van de zaak heb gebruikt voor ……..

    Hij was daar niet zo blij mee en heeft mij verboden ………

    Ga wel een andere mogelijkheid zoeken.

    Advies: bezoek de kapster of Kitty in Friesland . Beide zijn TOP.

    Het ga jullie allemaal goed.

  • Han

    Daar ben ik mooi klaar mee, bij wie moet ik nu terecht ?

  • df

    bestte jannie bedankt voor je eerlijkheid we hopen dat je snel en andere locatie vindt

  • Aart

    Beste Janny dat betekent dat mijn afspraak voor à.'s. Vrijdag ook niet doorgaat ?

    Heb je geen andere plek ?

    Ben bereid een hotelkamer te betalen.

  • Janny

    Kale Han. Dat wordt mij allemaal te ingewikkeld.

    De hele dag in de salon voor mijn baas en dan in de avond er op uit voor een uurtje lekker dat wordt mij even teveel.

    Benader DE KAPSTER en geef mij als referentie !

    Wedden dat het goed komt !

    Je was een TOP klant

    Succes en mogelijk tot ziens.

    Janny