boblijn met opgeschoren nek

  • Tessa van Vliet

    Hallo mensen.

    Sorry dat ik zo laat reageer, maar ik was op vakantie. Ook heb ik een nieuw e-mailadres, want ik heb een nieuwe internet-provider.

    Jullie kunnen me nu mailen op:

    tessav.vliet@xsforall.nl

    Maar jammer genoeg hoeven jullie me niet meer te knippen.

    Namelijk om deze reden:

    Ik was op vakantie in Australie (voor 3 maanden) en daar was het zo warm, mn lange haar zat toen erg in de weg.

    Toen ben ik met mn vriend daar naar de eerste de beste kapper gegaan, en heb ik mn lange haar laten afscheren. Ik ben nu kaal, maar vind het erg jammer dat jullie me niet zo'n aparte bobline kunnen geven als ik eens in de supermarkt heb gezien. Mn lange haar heb ik opgestuurd naar stichting Haarwensen: www.haarwensen.nl. Daar word er nu een pruik van gemaakt voor kinderen met kanker of met een andere ziekte, die daardoor kaal zijn. Ik vind het niet erg om kaal te zijn, en ik wil nu ook voor altijd kaal blijven, mn vriend houdt het voor me bij, elke week weer de stoppels eraf,maar ik kan me voorstellen dat die kinderen het wel erg vinden om kaal te zijn.

    Ik heb respect voor die kinderen hoor!

    Groet,

    Tessa

  • P

    Dapper hoor Tessa! Staat vast prachtig met een door de Australische zon gebruind bolletje.

    Hoe waren de reacties terug in Holland?

    Groetjes,

    P

  • Tessa

    Hoi allemaal!

    Nee de groeten uit holland heb ik nog niet, en ze weten nog van niks!Ik blijf nog een maand in Australie! Lekker bruin is mn bolletje wel, ik had zwart haar tot over mn kont, en mn mooie bolletje was dus erg wit. De eerste weken viel het wel op, nou is ie lekker bruin. Ik was ook 1 keer op mn bolletje verbrand. Daar heb ik een foto van. K'zal eens kijken of ik die kan posten. Hoe zit het met Corinne of zoeits? Is die al kort? Geen haar is echt prachtig, het voelt ook zo lekker. Mn vriend zegt dat ik nu nog aantrekkelijker ben! Het is zoo lekker glad! Ik wil voor geen goud meer lang haar. Dat was echt rot joh! Zijn jullie al eens kaal geweest? Zo nee, overweeg het dan! Dan weet je zelf hoe heerlijk het is. De gladheid, de zon op je bolletje, geen last meer van je haar bij het slapen!

    Groet

    een tevreden, kale Tessa

  • P

    Hee Tessa,

    Je mailadres wat je hebt doorgegeven klopt niet.

    Staat er ergens een puntje fout of zo?

    Groetjes,

    P

  • tessa

    hoi P.

    raar dat het niet klopt.

    o wacht, het puntje tussen de v en de v moet weg. dan doet ie het wel. verder:

    ik zou eigenlijk al terug in nederland moeten zijn, maar op het vliegveld zat ik op mn i-pad te internetten met mn vriend, mailen enz. en toen heb ik het vliegtuig gemist. ik blijf nog een maand in Australie. ben wel benieuwd hoe mn vrienden en vriendinnen erop reageren!

  • P

    Hee Tessa,

    Nee, werkt nog steeds niet; er zit iets fout in het adres.

    Je kunt je hier registreren trouwens en dan krijg je een inbox.

    Stuur anders even een berichtje naar: pas_cha@live.nl.

    Ik ben heel benieuwd naar die foto van je verbrande bolletje!

    En je hebt gelijk: er gaat niets boven kaal! Jammer dat dat voor vrouwen in Nederland maar niet wil aanslaan

    zal wel met het klimaat te maken hebben: is om te huilen hier.

    Prettige vakantie verder!

    P.

  • Tessa

    Hoi P.

    Ik heb anders nog wel een ander e-mailadres, namelijk:

    tessavnvlt@gmail.com.

    Probeer dat eens!

    Ik zal proberen een foto via de mail te sturen, het lukt niet op dit forum, en misschien ligt het aan mn i-pad.

    Heb jij een i-pad?

    Daarmee kun je veel leuke vrienden connections. Mn vriend, Peter, heeft een i-pad2. Als je mij en Peter samen ziet lijkt het net alsof Peter de vrouw is en ik de man. Peter heeft namelijk heel lang haar.En ik ben dus kaal. De man achter de surfwinkel hier in Australie keek wel raar op. Tja, dat de vrouwen in Nederland niet kaal willen is wel raar. Zeg P, ben jij eigenlijk kaal? En ben je een man of een vrouw?

    En als je niet kaal bent, doe het dan!

    Het is zoooo heerlijk!

    Ik vraag me af; waarom bestaat er geen nationale “Kaalscheerdag” in Nederland?

    Nou ja, dan nog, veel mensen zouden er niks van vinden. Het moet eigenlijk een verplichting zijn vind ik, vanaf 10 tot 30 jaar kaal zijn, op je 10e kaalgeschoren worden en op je 30e je haar weer laten groeien.

    Nou, dit was het wel weer denk ik.

    Veel plezier en de kale groeten van Tessa!

  • Tessa

    Hoi P.

    Ik heb anders nog wel een ander e-mailadres, namelijk:

    tessavnvlt@gmail.com.

    Probeer dat eens!

    Ik zal proberen een foto via de mail te sturen, het lukt niet op dit forum, en misschien ligt het aan mn i-pad.

    Heb jij een i-pad?

    Daarmee kun je veel leuke vrienden connections. Mn vriend, Peter, heeft een i-pad2. Als je mij en Peter samen ziet lijkt het net alsof Peter de vrouw is en ik de man. Peter heeft namelijk heel lang haar.En ik ben dus kaal. De man achter de surfwinkel hier in Australie keek wel raar op. Tja, dat de vrouwen in Nederland niet kaal willen is wel raar. Zeg P, ben jij eigenlijk kaal? En ben je een man of een vrouw?

    En als je niet kaal bent, doe het dan!

    Het is zoooo heerlijk!

    Ik vraag me af; waarom bestaat er geen nationale “Kaalscheerdag” in Nederland?

    Nou ja, dan nog, veel mensen zouden er niks van vinden. Het moet eigenlijk een verplichting zijn vind ik, vanaf 10 tot 30 jaar kaal zijn, op je 10e kaalgeschoren worden en op je 30e je haar weer laten groeien.

    Nou, dit was het wel weer denk ik.

    Veel plezier en de kale groeten van Tessa!

    Nou fijne vakantie nog allemaal!

  • P

    Nou, dit werkt niet Tessa; je i-pad waarschijnlijk!

    Mail mij maar even, liefst met fotootje :-)

    Ben een man en natuurlijk helemaal kaal!

    Groetjes,

    P.

  • Tessa

    hoi P.

    tja, met mailen moet ik waarschijnlijk wachten tot in Nederland, want mailen hier in Australie op mn i-pad lukt niet. Enne, P, je hebt vast al een vriendin, is die ook kaal? Of heb je geen vriendin? Hier in Australie zijn wel kale vrouwen, niet erg veel, maar wel meer dan in Nederland. Ik heb geprobeerd mn vriendin over te halen om zich kaal te laten scheren, maar die wilt niet. Wat ze wel wilt doen in plaats van kaal is haar haar(dat halve wege haar rug komt) af te knippen tot schouderlengte en dan een hoge staart in en met een tondeuse alles aan de achterkant tot onder het elastiek afscheren, en met een scheermesje de rest weghalen. Als ze dan het elastiek uitdoet, dwarrelen de losse haren in het rond. Zo is ze toch een beetje kaal.

    Nou, scheers ze kaal en de groeten van Tessa