kaal scheren door (thuis)kapster

  • J.Janssen

    WELKE (THUIS) KAPSTER WIL KAALSCHEREN MET MES,MINSTENS 1X PER 2 WEKEN, BIJ VOORKEUR IN JOUW SALON,PRIJS NOTK

    REGIO ROTTERDAM

    MOCHT JE DIT WILLEN MAAR (nog) NIET KUNNEN KAN IK HET JE LEREN.

  • de Kapster

    en hier

  • Jannie

    Beste Jan Jansen,

    Ik wil wel wat bijverdienen maar vrees de sanctie,'s van “ de kapster” .

    Ik heb een eigen kappersstoel en alle benodigde atributen. Als het moet dan knip en scheer ik op zeer dominante/ strenge wijze. Waarbij ik een stevige bondage niet “ uit de weg” ga.

    Je mept wel eerst toestemming vragen aan “ de kapster”.

    Ik verneem wel wat je wil.

  • joost-1978@live.nl

    hoi jannie,

    ik heb ook wel intresse in een dominante knip en scheerwijze.

    dus hoop iets van u te hopren.

    gr joost

  • Jannie

    Joost jij bent een klantje van “ de kapster ” en daar wil heel voorzichtig mee zijn. Alleen als “ de kapster” akkoord is wil ik je verzoek in overweging nemen.

    Laat het mij maar weten

  • joost-1978@live.nl

    Waardeer dat je zo voorzichtig bent en vind ook erg netjes van je.

    Maar uiteindelijk bepaal ik natuurlijk zelf door wie ik me laat knippen of niet?

    Het lijkt me spannend om door jouw onderhandel genomen te worden, dus hoop snel iets van je horen

    Joost

  • df

    lijkt mij ook wel heerlijk jannie

  • Jannie

    Beste df,

    Ook jij bent al eerder door “ de kapster” behandeld en uit je reaktie is mij duidelijk geworden dat je “top” bent behandeld.

    Wat is de reden dat je je door mij wilt laten knippen en scheren ? ( de bondage ? )

    Ik wil beslist geen ruzie met “ de kapster” dus ook voor jou is toestemming gewenst.

    Ik hoor het wel.

  • Jannie

    Beste Joost,

    Ik begrijp wat je bedoelt en heb er ook wel begrip voor. Maar je moet je wel realiseren dat “ de kapster ” oppermachtig is in dit “wereldje” en als je geen problemen wil dan ben je voorzichtig met het aannemen van nieuwe klanten.

    Voor zover ik het begrepen heb, uit je, geplaagde reactie, was jij ook uitermate tevreden over de knip en scheerbehandeling van “ de kapster”

    waarom dan een andere kapster ?

  • Jannie

    Gewaagde moet uiteraard zijn: geplaatste.