Bowlcut

• heleen

Corien, staat jouw foto ook op de site van Kunst en knipwerk toch ?

• Corien-haar

Hoi Heleen,

Zelf ben ik er nooit geweest, maar heb wel van gehoord.

Wat voor kapsel zoekt jij en wat voor model hebt jij nu?

• heleen

Ik heb nu lang met een pony Dus een beetje gereformeerd als je snapt wat ik bedoel. Graag zou ik het kort willen . Mag opgeschoren en de boven een krul .

Maar durf nog echt niet !

• Corien-haar

Hoi Heleen,

Kan wel een leuk kapsel worden

Wat vindt jij van deze kapsels.

Ik laat mijn haar door een thuiskapper doen

• heleen

Ja die vind ik top ! Precies wat ik wilde en ook ga doen ! Ben benieuwd hoe de achterkant is . Ik kan geen copy maken op de pc van kapsels die ik ook leuk vind maar deze vind ik mooi.

Is jouw kapsel ook wat opgeschoren ?

• Corien-haar

Ik heb het opgeschoren gehad zijkanten en nek hoog boven de oren.

Bovenop net iets langer in losse plukjes geknipt

Ik heb het toen bij mij aan huis laten knippen. Dat was wel zo makkelijk voordat hij kwam ben ik even wezen douchen en mteen mijn haar gewassen.

• heleen

Ok ! dus je hebt een thuiskapper of thuiskapster ? Ik ben vorige week naar een dames salon geweest en wilde het zo laten knippen maar deze meiden deden zo raar dat ze dachte dat ik niet goed was . Dus heb ik het maar niet laten doen en allen gevraagd om de puntjes te knippen.! Ik dacht laat maar.

Ik zoek dus iemand die het leuk vind dit te knippen en korte kapsels leuk vind. Doen ze het bij ook met tondeuze ?

• Corien-haar

Mijn kapper knipt elk gewenst kapsel. Je mag zelf kiezen of het met de schaar moet of met de tondeuse. Hij laat de mensen daar helemaal vrij in.

Ik kan je zijn emailadres maile. Hij zit ook op Netlog

• P

Hoi Heleen,

Ken ook nog wel een kapster in een salon die niet vies is van superkorte (opgeschoren) vrouwenkapsels.

Zit in Breda. Bij jou in de buurt? Kan je het adres wel geven.

Groetjes,

Paul

• heleen

Woon in apeldoorn dus zal wel moeilijk worden . Kijk hier wel voor een thuis kapper denk ik maar hous jullie op de hoogte