Bowlcut

• Marco W

Heb je al iemand gevonden die dit goed kan ?

Ik wil dit namelijk ook erg graag laten doen, mijn haar is nu vrij lang tot mijn schouders.

En zoals ik al aangaf een bowlcut lijkt me geweldig (uiteindelijk wil ik nog korter of evt kaal)

ik hoor graag van je .

• kunst en knipwerk

Wij knippen korte kapsels bij dames en heren

we werken volgens afspraak

Gr

Kunst en Knipwerk Kappers

• kunst en knipwerk

Hoi Heleen

Wij zijn nog steeds geopend hoor en we werken alleen op afspraak

Mocht je willen komen

mail ons gerust kunstenknipwerk@hotmail.com

Groeten

Kunst en Knipwerk Kappers

• René

Hoi,

Ik wens iedereen een zonnige zomer toe.

• roy

hé Hairlover heb je nu al een bowlcut?

• Tobias

hooi iedereen heb ff een vraagje. Ik ben tobias 17 jaar en ik wil graag een bowlcut laten zetten maaaar heb totaal geen idee of het mij wel staat..! iemand enig idee hoe je erachter kunt komen..

• de Kapster

Ik weet zeker dat ik wat voor jouw kan doen! Je hebt mijn telefoonnummer…..

Groetjes van de Kapster

• Pitbull79

Hoi hairlover,

Zoek jij nog iemand met wie je die passie kunt delen? Je kunt bij mij terecht. Ik help je graag met raad en daad.

mail me op pitbull79@weblogmaken.org

Groetjes,

Pitbull79

• Pitbull79

Hoi Tobias,

Een bowlcut staat volgens mij het beste wanneer iemand een hoofd als een bal heeft en het haar vanuit de kruin in het midden op het hoofd zit en het haar naar de zijkanten, achterkant en voorkant groeit. Dus rond. Zeg maar zoiets als Ernie, van Ernie en Bert (Sesamstraat). Er zijn trouwens mensen die het maar niks vinden de bowlcut. Maar ja, ook die gaat op den duur vervelen, zeker als je dat al heel je leven hebt gehad. ;) Heb je meer een langwerpig hoofd vanaf de zijkant gezien dan raad ik je iets anders aan… blockhead, flattop, soms hanenkam of fauxhawk.

hoe dan ook ik kan natuurlijk het beste bepalen wat jou het beste staat als ik foto's van alle kanten heb of dat je voor me staat. Want het hangt echt van vele factoren af. Mocht je toch een juist advies willen dan kun je me (je foto's) mailen naar pitbull79 @ weblogmaken . org . (zonder spaties). Dan geef ik je graag adviezen en als je wilt help ik je ook met je haren bij mij thuis.

Mail me maar als je meer wilt weten.

Groetjes,

Pitbull

• Pitbull79

Hoi Marco W

Heb jij nog steeds de behoefte voor een bowlcut? Of wil je nu iets anders? Wat het ook is laat het me weten. Ik help je graag. Als jij de Marco bent die ik denk dat je bent dan kennen wij elkaar van vroeger. Stuur me alsjeblieft een mailtje naar pitbull79@weblogmaken.org dan bespreken we daar een plan van aanpak.

Groetjes,

Pitbull79