ouderwets kapsalon

• Beatrix

Hoi Lienke,

Mijn man komt er regelmatig. Prachtig winkeltje. Laatste keer zat mijn man onder zo'n mooi groot groen schort.

Ik vind kapper Kruit een goede kapper. Knipt en scheert nog mooie ouderwetse modellen. De tondeuse laat hij lekker z'n werk doen.

Ik zelf laat me niet knippen bij deze kapper. Ik laat het regelmatig watergolven. Heerlijk. Ook ouderwets.

Volgens mij knipt kapper Kruit alleen dames met kort haar. (herenmodellen)

Probeer het eens. Ik laat het morgen weer krullen.

Veel plezier bij kapper Kruit. Geef even een berichtje of het gelukt is.

• mieke

Ben er even langs gelopen . Maar kan een dame zo binnen zonder afspraak ? Ik kan me voorstellen dat hij geen vlecht afknipt maar een kort kapsel nog korter knipt

Wat denk jullie ?

• suzan

Hoi Mieke

Ik denk dat kunst en knipwerk in nijmegen meer iets voor jou is

moderne kappers maar wel met geweldige oude stoelen en ze dragen nog vaak de traditionele witte barberjackets

Daarnaast knippen ze geweldig ik kom er al een hele tijd en ben zeer tevreden

succes

suzan

• mieke

Inderdaad denk ik dat ook . Lijkt me een leuke salon kunst en knipwerk .

• R.

kapper kruit knipt vooral mannen van 70+ en zo ziet hij er zelf ook uit. Vreselijke chagerijnige brombeer is het! brrrrrrr

• R.

Doe het niet, je zal er spijt van hebben! Het is echt een oude mannen kapper!!!!

• Beatrix

Hallo Mieke,

Kapper Kruit is niet echt trendy. Maar wel een goede kapper. Ik had je ervaring graag gelezen wanneer je door hem geknipt en geschoren zou zijn.

Ik heb het vroeger 3 keer heel kort (kaal) laten scheren. Maar daar waag ik me niet meer aan.

Zou het best nog wel eens graag kort willen laten scheren. Maar dan één van de modellen die kapper Kruit scheert. Lekker kort (kaal) rond de oren en de nek hoog uitgeschoren. Bovenop in een ouderwetse scheiding. Zo'n ouderwets bloempot model. Op nostalgie net zie je deze kapsels regelmatig voorbij komen. Prachtig.

Veel plezier met je kapsel.

• P

A/B,

Gewoon doen!

Als spannende onderbreking van het watergolven;

dat komt daarna dan wel weer.

Groeten,

P.

• mieke

Zou ik geweldig vinden bij deze kapper . Maar ik denk dat hij ons niet knipt als dames met lang haar .Mag gewoon een bloempot model . Dat kun je aan kruit wel toevertrouwen

• P

Ik wil jou ook best een bloempotje knippen, hoor Mieke :-)