boblijn met opgeschoren nek

• heavenlyhair

Hoi Gerda,

natuurlijk heb ik foto's, maar veel hangt ook af van jouw haar. Wat voor bobs vind je allemaal leuk? Heb je beroemdheden van wie je denkt: zulk haar wil ik ook? Denk je eerder aan een korte bob, of liever wat langer vooraan en kort achteraan?

Heb je een mailadres waar ik de foto's heen mag sturen? Je kan me privé mailen op heavenlyhair4u@gmail.com, dat praat wat gemakkelijker ;-)

• gerda

Hoi een korte bob lijkt me wel leuk, ben trouwens 39 en heb dik zwart haar misschien heb je daar wat voorbeelden van of heb jij nog een leuk kapsel ?

• heavenlyhair

Ik ben gek op korte boblijntjes! Natuurlijk heb ik voorbeelden, maar je zal me toch een mailadres moeten doorgeven als je wil dat ik ze opstuur… ;-)

Groetjes

Heavenlyhair

contacteer me op:

heavenlyhair4u@gmail.com

• Corien-haar

Hoi Gerda,

Hebt jij inmiddels je nieuwe coupe laten knippen?

Wat voor kapsel is het geworden?

Groetjes,

Corien

• Tessa

Hoi.

Ik ben Tessa van Vliet.

Mijn haar is nu tot over mn kont, en ik wil heeeeeeeel erg graag aan de achterkant kaal, met aan de bovenkant 2-3 centimeter, aan de zijkanten 5-7 cm

Ik hoop dat ik wat reacties krijg. Ik woon in Katwijk aan Zee, het adres is wel prive, mail ik nog wel een keer.Bedankt!

Groeten Tessa

• heavenlyhair

Hoi Tessa,

ik wil je graag knippen en m'n tondeuse aan het werk zetten. Wil je de achterkant echt kaalgeschoren, of gewoon heel kort met de tondeuse? Mail me anders een keer privé op heavenlyhair4u@gmail.com, dan praten we erover. Kan ik je meteen mijn knipwerk laten zien ;-)

Groetjes,

Heavenlyhair

• Corien-haar

Hoi Tessa,

Ik wens je veel succes met het zoeken naar je nieuwe kapsel.

Ik weet wat het is om van lang naar kort te gaan.

Mogelijk dat ik binnenkort heel kort ga, maar dat moet ik nog even bespreken met mijn huiskapper.

• Corien-haar

Hoi,

Hoe is het nu met Tessa?

Heeft zij al besloten welk kapsel zij gaat nemen?

Of heeft ze besloten om er verder vanaf te zien?

• Vivienne

Hi Tessa, Ik werk bij FMP en je had contact gezocht met ons omdat je jouw haar wil laten knippen? Wij denken dat wij jouw zeker verder kunnen helpen met jouw verzoek. Mail ons even op de redactie fmpinfo@kpnmail.nl.

• kristien

Hoi,

Ik zie dat er sinds de afgelopen maanden nog weinig is gebeurd op de site.

Er zijn geen nieuwe makeovers bijgekomen.

Waar staan al die modellen die door jullie geknipt zijn? Ik zie er maar twee.

Ik zat er eerst over te denken, maar bij nader inzien blijf ik bij mijn huidige kapper.

Die wilt ook als ik het vraag een foto sessie maken.

Succes met jullie bedrijf,

Christien