Dames voor ieder een gepast kapsel.

• René

Hoi,

Ik merk dat niet iedereen het even makkelijk vindt om via de chatroom in te loggen. Het is mogelijk om daar een eigen id aan te maken. Nu zie ik alleen dat men via deze pagina is ingelogd. Het is ook eventueel mogelijk om een privé bericht aan te maken. Je klikt dan op de naam in het overzicht en onder krijg je dan de keuze bij Opties “stuur privé bericht” Ik heb op verzoek van een dame in de algemene chatroom wat links naar kort opgeschoren geplaatst. Zij was opzoek naar iets heel kort en opgeschoren.

• René

Dames uit Twello,

Jullie zoeken een nieuw kort opgeschoren kapsel.

Ik heb nog wat voor jullie gevonden ook voor de dame die aan page model maar wel kort.

Ook voor haar heb ik weer wat gevonden. Ik kan je de modellen mailen of online tonen in mijn chatroom op MSN (knippen_aan_huis@live.nl) of op Yahoo id Tondeusekapper.

• René

Een dame zocht een crewcut. Voorbeelden van internet hieronder, dan kan zij zien of het niet te kort is.

• René

Hoi,

Dames bent u opzoek naar een nieuw kapsel, kom dan eens langs in mijn chatroom. Ik knip in Midden en Noord Oost Nederland.

Door omstandigheden heb ik veel tijd om het haar in het gewenste model te knippen.

• René

Hoi,

Voor dames die een kort kapsel zoeken heb ik misschien wel leuke ideeën.

Ik zat net even te bedenken wat mogelijk leuk zou zijn.

Bent jij nieuwsgierig komt dan even langs in mijn Chatroom.

• René

Hoi dames uit Twello,

Stuur even een mailtje wanneer jullie je haar wilt laten knippen.

• Christien Les

Hoi René,

Ik heb leuke ideeën gevonden. Wilt jij dan mijn haar in Almelo komen knippen?

Ik zag op internet een dame die met de tondeuse geknipt werd, maar dan niet gewoon opgeschoren. Ik heb je een voorbeeld gemailed.Wilt jij zoiets bij mij ook knippen?

Mvg,

De Almelose

• Christien Les

Hoi,

Dit lijkt mij ook wel apart niet alledaags kapsel http://www.youtube.com/watch?v=CDuxuHDfovY&feature=related.

Zoiets lijkt mij ook wel leuk. Zal kijken wat mijn vriendin van dit kapsel vindt.

Mvg,

De Almelose

• Christien-Les

Hoi,

Ik heb even maar een profiel hier voor het prikbord aangemaakt, dat gaat wat makkelijker met inloggen.

Ik heb net met mijn vriendin gesproken. Zij mag gaan bepalen hoe mijn haar geknipt wordt.

De kapper die bij ons aan huis komt krijgt dan van haar te horen hoe ik geknipt moet worden.

http://www.youtube.com/watch?v=lFZGESYnh2w&list=WLFE1CC4AC5269C1D1&index=109&feature=plpp_video

• René

Hoi,

Zijn er nog mensen die interesse hebben in de chatroom? Ik zie de laatste tijd dat er geen bezoekers zijn geweest. Ik heb eerdere berichten en foto's uit de chatroom verwijderd. Ik heb daar een paar mensen gesproken die opzoek zijn naar een ander kapsel. Mochten ze nog interesse hebben dan is er altijd de mogelijkheid om van gedachte te wisselen en foto's te bekijken. Ik heb voor iedereen wel een leuk idee voor haar kapsel. Dus komt gerust anders eens langs in de chatroom. :)o :)-D