Dames voor ieder een gepast kapsel.

• René

Hoi,

Regelmatig vraagt men in de chatroom of ze geknipt kunnen worden. Dat is mogelijk, maar dan moet je wel een email sturen voor bevestiging. Er wordt vaak wat gevraagd, maar daar blijft het dan bij. Zo kan ik dan geen agenda plannen.

• René

Dit is dus geen serieuze chat;

ed: Hoi

Tondeusekapper: dag heer

ed: ben een dame !

ed: wordt nu geknipt !

Tondeusekapper: Dan heeft u mij niet nodig

ed: Mijn vriendin zit nu onder het mes en wordt opgeschoren !

Tondeusekapper: dan ga ik even mailen

Tondeusekapper: Ik ben hier overbodig

ed: blijf even online!

Tondeusekapper: waarom?

Tondeusekapper: Hier heeft niemand mij nodig

ed: mijn vriendin gaat het zeker bij jouw doen en ik bij knippen mag dat ?

Tondeusekapper: wat bedoelt u?

Tondeusekapper: Ze wordt toch al geknipt

ed: mag ik wel bij jouw geknipt worden ?

Tondeusekapper: wie moet ik dan knippen?

ed: ik

ed: als je dat wilt

Tondeusekapper: wat voor kapsel?

ed: opgeschoren bob

ed: die foto vond ik geweldig die gisteren hierop stond

ed: ben even weg

Einde chat

• Christien-Les

Hoi René,

Ik heb even een mail gestuurd met de dagen die ons het beste uitkomen. Je kan via de link een dag in onze online-agenda plaatsen. Wij krijgen dan zelf een bericht dat er een dag is gereserveerd. Ik kom van de week nog even in je chatroom buurten, dan kan mijn vriendin mee chatten. Er komen toch nooit serieuze chatters in jouw chatroom. Alvast een fijn weekend

• Corien-haar

Hoi Christien_Les,

Was de tip over mijn privé kapper het waard geweest?

Bevalt je nieuwe kapsel?

Ik wens je veel plezier met je nieuwe look en hoop dat je hebt gekregen wat jij zocht.

• Christien-Les

Hoi Corien-haar,

Ik kom wel even bij jou op chatango. Kunnen we even gezellig bij praten en onze ervaringen uitwisselen.

Het is mij in ieder geval prima bevallen en mijn vriendin heeft genoten. Ik zal hem volgende keer weer vragen.

• Christien-Les

Hoi Corien-haar,

Zo ging het ongeveer.

http://www.youtube.com/watch?v=S9SHdYzb4LE

• René

Hoi Christien-Les,

Ik ben blij dat het jou en je vriendin is bevallen. Mochten jullie nog vragen hebben, dan weten jullie hoe ik te bereiken ben.

• René

Zo zijn er verder nog dames in midden of Noord Oost Nederland die iets nieuw willen, dan kunnen zij mij bereiken via email of komt even langs in de chatroom of op yahoo.

• René

Hoi,

Regelmatig krijg ik in mijn de chatbox bezoekers die zeggen geknipt te willen worden, maar geen e-mailadres hebben of nog niet willen gebruiken. Dus kan ik niet offline communiceren met ze, zoals bv voorbeelden sturen. De enige mogelijkheid is om dan op dit prikbord een privé bericht te sturen. Je moet dan wel een account aan te maken. Het voordeel van dit account is dat je dan zelf ook privé berichten kunt ontvangen en als je een e-mailadres hebt wordt deze afgeschermd en krijgt je kan het zo instellen dat je bericht krijgt als er een reactie is.

• René

Hoi,

Dit vind ik wel een mooi kort kapsel voor de dames.